2010-08-15 // HAHHAHA

Hellu!
Detta måste jag bara berätta, fyfan vad jag typ garva sönder.

Jag och min kusin Rebecka hade tänkt att vi skulle cykla och bada på ett badställe nära henne:)
Men när jag kom fram till henne;- sa hon att de skulle vara för kallt och att vi inte skulle fara,
men jag sa att vi kunde fara ändå och bara doppa fötterna eller något,.
Det gick hon med på och vi gick för att hämta cyklarna...
Vi skulle just åka,
Hon började cykla lite före mig,
- lalalaala, jag kommer... ;]
KABOOOOOOMMM
- ajjjj
- men ELIIIIIIN vad gör du?
- hahahahahah, asg, min arm.. ;o
- maaaaaaaaaammmaa elin ramlaaaa.
så då sprang hon ut,
jag bara låg där och typ asgarvade..
-shiit, sen så sköljde hon såren, och plåstrade om mig, ♥
Sen skrattade alla åt mig, ;p
(piiinsaamt)
asså, seriöst vi hann inte långt.. det var bara på uppfarten,,
Skrapade knät, och foten, och har ont i armen, fick ett jätte litet blå märke på armen! ;p
och benet värker än!
haha, de andra kula var att jag gjorde bara illa mig på vänstra sidan, :]

våran kväll,
blev att vi spela GTA;p
och vii skrattade!

sen så kom jag på att vi kunde spela kort;p
och ja, detta kommer vi aldrig att glömma!;]

TACK FÖR DENNA UNDERBARA KVÄLL!;*
tack vare mig,
mohahahhaahhahahahha <3

pussheejj! <3




ganska sliiiten ;p

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: