2010-08-31

hello!:)
har inte haft så mkt att skriva..så har inte skrivit på dom här senaste dagarna:)
åkte med viccy till skolan, kuuul som vanligt i bussen!;* love u
men i alla fall, så var vi i köket idag, gick hur bra som helst!:]
ehm, sen hade vi Foto, på östra, var ju tvungen att gå dit!;o
efter den lekstionen, så slutade vi två, en timma tidigare=)
sså de var skönt, då vi gick,, så såg jag en ekoorre:] så var bara tvungen att fota den;*
har tre bilder på den, men orkar inte lägga till dom nu!;]
Sen for vi in te frasses och jag köpte en milkshake=)
gott, ;p
DÅ jag skulle fara te busstation, så ös regnade det!;(
menmen, jag vart inte så blöt:)
(kul att veta)
men nu ska jag packa lite saker, och göra klar mig för sängen=)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: