puss

hej, alla läsare!
Nu kör jag mitt egna räjs!

(skriver ändå läsare, då jag karnse inte har några?)
men whateverh!

idag har jag varit te stan,
och köpt en AS fin klänning på Kappahl=d
Aja, jag såg den att den hänge på en krok inne i affären, o sprang dit genast..
och sa för mig själv, den där måste jag verkligen TESTA!
så då gjorde jag de!
senare så kollade jag på PRIS lappen och såg att den kosta 349kr!
SÅ jag bah neej, ändå dyr.
så jag hängde tillbaka där den var;*

senare, så ÄNDRADE jag..och ville jätte gärna ha den!
så jag sprang tillbaka, där jag hängde den..
men den var borta!
*neeej, sa jag för mig själv, den där j*veln, får fan inte köpa klänningen, tänkte jag*
*hon kommer säkert inte köpa den, eftersom den va dyr, men hon kanske köper den, hon har ju jobb och allt, så hon har säkert råd, tänkte jag*
så jag letade vidare, senare SÅ HITTADE JAG DEN, fan vad lycklig jag blev!
aja, jag ställde mig i kön och betalde,
hon i kassan sa, 249 kr!
O DEN VA FAN PÅ REA;
fan vad tur man har,
mohahahaha!

Hade man tur eller? <3

här kommer klänningen;

den va iaf as fin, tycker jag♥
puss


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: