innebanddy;)

åh, saknar innebandyn;*
minns, då jag gick i det. Så var jag kungen,
haha eller alla kallade mig för Elin väggen Johansson! :)
(man var ju så klart målvakt!)
Saknar tiderna i innebandyn, och jag var typ hon som fiska framför mål, yeeey!:]
(utespelare) yäää
men iallafall idag så, var jag och vicky och kollade på innebandy! A-laget kanske?
och gissa vilka som vann?
de skilde inte så många sekunder, ;*
jau, ni ser hörnefors vann med 16-3 ;D;D;D;D
Great!;*
man blir ju SUGEN på att spela igen......
aja, sen har ju
MIN LILLA SÖTA NÖFFNÖFF;]
grrr;* färgat håreet, <3<3
sötnöööt;]<3
men nu ska jag dra, ut.. ska nämligen till vicky, och sen så kommer mike! ;D;DD;
de bliir najjs,, hejjjss♥
oh själv så bjuder jag på en bild:) tssssssss,herrrå
1 nöffnöff skriven

men usch ful satan bildeN :]

min gulliga lila kulting :]<3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: