TORSDAG DEN 28! ;(

Idag vaknade jag sent, men jag gick lugnt till bussen, ändå.
Sen såg jag bussen köra förbi, så då gick jag ännu saktare till bussen, ;*
Fotade söta himlen, för molnen såg ut, att vara så nära. : )
då jag kom till bussen, så var vicky där, och då hejade jag på henne oh frågade henne om hon hade försovit sig?
sen hon bah neh;o
då tänkte jag, men du brukar väl inte åka till skolan, så här sent på en onsdag! ;/
sen då vi satt oss i bussen. och när vi var i ansmark, då var jag bara tvungen att fråga henne,, VILKEN dag det var idag?
då sa hon TORSDAG.
OCH JAGG SJÄLV TRODDE ATT DET VAR OOOOONDSAG:]
så båda typ skrattade, för jag tyckte ju att det var sjukt pinsamt att jag hade frågat henne, -har du inte försovit dig..*)
DÅ kom jag på senare, att hon har sovmorgon på torsdagar;]
hahahhahahahaahhaahhahaahaha^^
-
Min dag på praktiken har gått JÄTTE BRA!:)
förutom att jag har varit fett med trött då,
& fin en PRESENT AV alla:] (delat på) gud vad söta dom ärrr! <3

ikväll blir det minnesstund för nicklas,
Ettt år sedan ikväll:(
R.I.P
men nu ska jag städa pusshejj<3
1 vicky skriven

HA-HA-HA du är så sjukt söt gumman!



helt overkligt fortfarande ;/ R.I.P <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: