Lördag25september

idag är det ett årsedan,., vi hade 5kampen!;)

som sagt jag vaknade,, 10,00 men låg och drog till 11,30;)
senare, så fikade jag.. :) gött^^
vid ett, cyklade vi ner på stan.. och, va påå bondemarknaden?!
aja.. sen cykladee vi hem igen, och åt winebrödet, (aa' gött.. lr? asså förr gillade jag de as mkt.. men nu äre typ blää.. men det går att ätass...:)
vid två, så for vi till mediaMarkt.. men vi shoppade inget där(aa'

sen for vi hem.. och.. jag chillade vi datorn..
+ att vi var vid någon skiv,affär!:) va grymt najs.. fick en dvd gratis... :å 1408:d hette filmen..






efter, maten.. så for vi på en liten cykel tur.. som blev låång:)









klockan, va 20.26 :)

och vii for, halv sju.. ;*
jag for själv till.. godishuset, riktigt läskigt.. på kvällen..(aa'
ska dit imorgon också.. fast på dagen! :)

JAG KAN AVSLÖJA EN SAK!:]
(aa' jag var rättt busiig, ops! :] <3
dåå jag var ute,, laaalaaalaaa. i never tell you.. (A)
grrrr..



 ;D

bjuder på några egopic:d

aja... de var allt- :)
kommer att ta massa kort imorgon.. så de blir mer imorgon.. ;p
i hopeee=)







Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: