underbar helg, måste göraas om!♥

♥Tjenare! :)  Har precis vaknat! man känner sig väldigt trött efter de tråkiga regnet, så därför så sitter jag här!
Iallafall, så skulle jag berätta lite om MIN underbara helg. Va nog den bästa på länge!
Vicky sovde hos mig från fredag till lördag, Fredagen va helt asm, vi va på en cykel tur... vi e typ små skogsmullar?
aja, iaf så vart vi as rädda, och vågade inte cykla hem.. men sen så kom ju micke, och rädda oss!:] de var ju asm...
så viii praaataade väldigt längeee, mysig kväll/natt. <3
-
Sen lördagen då vaknade vi halv tio! sen vid tiep tio, så steg vi upp!
och gjorde oss i ordning att fara till henne...hon skulle ladda sin älskade mobil, och då fick jag också ladda min.. då va vi  hos henne!:) och sen så träffade vi på lilla messi, ur söööt e han!:] grrrrr.
-
Senare så drog vi till sörmjöle, och micke han klippte gräsmattan först, sen var han snäll och följde med oss till spökhuset!
till och med så var vi inne i huuuuset, va lite äckligt för att,, alla saker va kvar och så;o
(gammal,kakao, typ från.. 70 talet? 80 talet, synd att jag itne fotade det!;( )
de mest läskigaste var att hon i huset hette tiep elin.
och vi låste opp, så nu kan alla gåå in!;]
senare så var vi bara och cyklade runt byn, typ!:)
sen var de några som hade match, så vi for och kollade på den...!
på kvällen, så va vi hos mig en stund,, sen så gick vi ner till hörnefors, och va på skolan och gunga!;*
sen var jag tvungen att fara hem innan tolv, så dom följde mig en bit!;*♥

Men nu kommer alla bilds som jag har lovat!


sööötiiis!

de värsta va, att jag inte såg skylten,, först men de va på kvälln i fredags!;*
så vi cyklade till där det stod, norramegrunds vägen,











jag tycker att dom borde göra en CYKEL bana till umeå!:]





de va alla bildeerna!;*
pussssssehj!



1 vickan skriven

bästa helgen föfan(L)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: