pöss

idag är det EN SPECIELL DAG, eftersom det är den 25;e och jag ska till min underbara vicky! ;D
så taggad, ikväll drar jag te sthlm!
verkligen as taaggad!!!, whieee

min morgon började as bra, försovde mig! :):):)
grrr, nu ska jag ner och ha lektion, svenskaa! (aa)
pusshej!<3

1 Essa skriven

sv: hur är det idag då? :)

3 nadjamelzen skriven

nja kan hända,har släkt där så :P



efter en del omständigheter har jag nu bytt från blogg.se till devote.se

så om du vill fortsätta följa min blogg så är det nadjamelzen.devote.se du ska börja läsa :)

5 ♥ KHANGKHENG´S skriven

ojdå vad skoj!

ha det så trevligt :D

7 Caroline skriven

sv: typ Tv ^^ sj?

2 Mariam Storozjik skriven

Sv. jasså, fråga inte hur många grr jag har varit där hehe ;)



vart bor du då?

4 frisör skriven

är jag? jasså oj tack hehe:P



Har nu lagt upp på min blogg från min utbildning hur man noppar ögonbryn enligt "hur det ska vara".

Kika gärna om det är något intressant för dig:) Trevlig helg du=)

6 becca skriven

sv: bara bra :D händer i helgen då?? :D

8 FlizanLizan skriven

sv: YesBox ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: