måndag!

Ojojoj, vad dagarna går snabbt!;*
idag har vi typ inte gjort så mkt på skolan, bara chillat dill sås!:]
sen slutade runt, halv tre..så gick på stan en stund, sen köpte jag hårfärg till mamma, sen hann jag med halv fyra bussen, mkt skönt!:)
kom hem åt "pyttepanna, med rödbetor" övningskörde, betala räkning, sen har jag bara tagit det lugnt, " och nu blir det att sova, är såååå trött, och längtar efter sömn! och taggar inför imorgon, skolaa... sen, dra över på ngn körskola, och kolla där,. sen dra hem och chilla mer! ;)

aja, skriver imorgon på skolan, lr så!:]
GODNATT.
Det bästa som har hänt mig, är min älskade pojkvän,
Han är verkligen den där underbara människan, vackraste i hela universium., jag vill hinna göra så mkt med honom, och vet att det kommer bli så också! :] asså, ååh, första gången jag såg honom, så (tänkte jag dirket) ååh, vilken söt prick, måste försöka att få kontakt med honom på ngt sätt... aja det fick jag(aa) puffa han typ hela tiden på fb,sen helt plösligt så puffa han tillbaka, det var som att jag fick ett klapp tillbaka (i hjärtat) det var verkligen en underbar känsla att få känna inom mig! det var som, ååh... gud! går verkligen inte att beskriva med ord, :] Jag ångrar verkligen inte en sekund, att jag puffa han... Det är såå himmla magiskt, 
älskar han så jävla mkt, gråter till och med när jag sitter här och skriver om honom, för det får känslor att brinna så djäävulst, mitt hjärta brinner för honom, varje gång, jag ser honom/hör honom...får ngt sms av honom, det är som JAG får en glad känsla! ååh, love him so mutch, he is the beutiful in this world, i know why, becuse i love him so mutch. Vill dela allt med dig! älskar dig!! <3<3<3

bekymret är bara att vi bor några mil ifrån varandra, spelarr ingen roll,.. bara man älskar varanda och tar hand om varandra,...<3 du och jag 4-ever! <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: