TjaTja!:)

I helgen, har jag varit hos killeen, och i lördags var vi och festaa! ;] riktigt roligt, (a) för jonna HADE partyyy!;) 
gilllart som fan!:]

var typpp as packad osv, och dagen efter inge bakiiiis alls! SÅ det gilllas till toppen, fast dock så hade jag AS ont i rygg, och arm!:]]]
men värt, värt vare!:) TACK BÄSSTAAAAAAAAAA JONNNA! ;);)<3

Sen hare vart skola, inte hänt så mkt, typ fått prasoelever, det är väl allt! ;* 

JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING SÅ JÄVVLAA MKT, ;*

ha typ tapppat min röst känns det somm, men det har jag inte, ;PpPppPpPPpPpPPP
Taggar jäääääääääääävel till den 24/12 :]
för då äre juuuuuuuuuuulissss!;*;*
PAKET; åååh MUMS, men VART I HELVETE ÄR SNÖN!? :]
- Kära gud, jag ber dig,  såå mycket, men snälla berätta vart snön är? vi här i västerbotten, vill så gärna ha lite snöflingor på backen, som vi kan leka och studsa i, KOM HIT jag ber, jag ber. Jag faller för dig min, kära gud, jag tror dig i alll närhet. Men jag vet, bara att du finns tätt intill mig, och viskar till mig, att det är på väg, även över västernorrland, = HELA SVERIGE; vi vill då inte vara utan snö på julafton, (vrf frågar jag gud) när JAG SKA fråga tomten snällt? :] så ändrar allt till TOMTEN, VI TROR PÅ DIG, GE OSS LITE KALL KYLA; MED VITA FLINGOR! KRAAM, från en snälll FLiiiiKKKaaa! <3 Peace! :] *


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: