Hej!HeJ!

hej, world.♥
Hur är läget med er!?

för mig, så funkar det väl, både upp och ner.
Tusen tankar, i huvudet. Varje dag... vet inte vad jag ska ta mej till med dom?
kanske radera allt, Men en sak, det är inte så himla lätt, som alla säger att det är det. Det är verkligen svårt..att bara glömma sakeråhting.

önskar att jag bodde långt ifrån, allt...och bara kunde, börja om! som ett nyfött barn.
Livet är verkligen inte lätt, trodde det.. trodde aldrig att kärleken skulle vara så svår. Det kan bildas så mycket, känslor, sårbarheter. Livet är verkligen tufft, och framför allt ingen lek. Ta vara på allt, och försök så gått det bara går.
För vet verkligen, att det måste finnas något underbart där ute. Det finns det, jag vet det. Någonstans ute i världen, kommer vi att hitta de/det/den till slut.
så ge inte opp, livet har precis börjat...

(men just nu, vid denna punkt så känner jag, bara... vill börja om, helt och hållet och bara glömma allt) Fast ändå inte, finns ju sakeråhting, man inte vill glömma, underbara/söta/ minnen. Som alltid kommer fiinnas med mig!. ♥



pöss!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: