TjaTja!

Tjenare bloggen!

Andra dagen i skolan...sen vi började skolan igen., trevligt trevligt att träffa alla igen, innan man går på praktik! ;p
är jätte nervööss! ;ooo

hmm, nu ska vi ha svenska ... men ser då inte ut som det eftersom alla sitter vid datorn, och lärarn har inte sagt ngt än, såå. sitter väl till han säger ngt! (A)

Senare, idag.. lr ngn annan dag ska jag ta ett stort snack med mamma... om jag får dra till sthlm, vecka nio! ;p
thihihih, spännande.

Sen idag, så måste jag göra ett annat ärende, som jag då inte vidare vet att det är det.. (a) hm......

Nej, nu börjar vi, vi hörs!
puss

1 felicia - fotokobran skriven

Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner :)

vem sa du fira med?

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: