<3

Tjabba.
imorse så ringde kl. 06.20 snooza ett tag, senare så steg jag upp, och stressa till tåget.,  sen när jag väl var framme  och trodde att jag missat det, så visas det på skärmen att det är försenat. Kul till 07.29 och brukar gå 07.15.. drygt, iaf sen stannade den flera gånger efter spåret! 
sen när jag var framme så var det bara att rusa till busshållplatsen.

vilken jävla  känsla, bussen kör ut i rondellen vid norrlandssjukhuset, och jag är ett steg närmare, och rusar typ 600 meter, men hinner precis bara, för att det står två stycken vid hållplatsen. Om jag inte skulle hinna med bussen, hade jag kommit försent.
Men iallafall, senare på dagen..städade vi ur..ugnarna. Går hotell och restaurang, om alla inte vet. 3dje året, så tar ett speciall år, och går ett yttligare år. drygt, men värt. ;) 


på väg till stan, från dragonskolan öst.


sitter på restaurangen.

mums!;)

och så avslutar men en låt.. som jag bara började lyssna på. helt okej!:)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: