Onsdag :)

Låg och såg fortsättningen på Hawaii five-o :)

Otrolig bra, blir väl att köpa säsong två:)!
Snart, för har nästan sett ut säsong 1!

så min lediga dag har varit tv tittande, hela dagen! Sen har jag varit ute på datorjakt, eftersom jag ska köpa mig en ny, när min dator är tre år gammal..så bäst för en ny, ska dessutom prova ett nytt namn. Från compaq/hp till asus! Få se om den ä bättre än den jag har. För det måste den vara:)
aja bild på den kommer senare.. Orkar inte just nu, för klockan är mycket och nu är det slut på ledigheten och upp klockan 06.00 imorgon., så man hinner med frukost och kanske smink:)

Skriver väl mitt på dagen imorgon, puss!

Just ja, jag köper dessutom en klassiker! Som ni kan få bild på!
Godnatt :D

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: