Hejjhej

Godmorgon!
Ny start på veckan.. Känns otroligt snart julafton, eller har jag fel menar det är ungefär 10-12 veckor kvar. Är man taggad eller?
menar känns som att det precis vad jul-.- tiden har gått sjukt fort. taggar iaf studenten nästa år, like hell :)
Sen idag kan jag berätta vad jag har i skolan idag:) först så börjar vi med idrott på morgon.. Efter idrotten är jag lite osäker, men tror att det är vuxenliv..åh vidare till eftermiddagen så är det lunch(hoppas på god lunch) sen data kunskap, men jag skulle dock ha något möte klockan ett med arbetsförmedlingen :) tagg på det. Sen efter det mötet så har vi fritid(då far vi runt på massa ställen..och har det trevligt :)
Sen är det slut för idag, hoppas man hinner med tre:bussen bara.
synd att jag inte har kunnat sova ngt på bussen :(

alla får iaf ha en bra dag! Pusshej <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: