TJoooo!

hejhej, i fredags så beställde jag ett nytt batteri till min HTC!, hm... fick den idag, den säger att den" förbrukar mer ström än vad laddaren klarar av att mata in telefon" så jag provade att koppla min mobil till min lillebrors lilla htc.. funkar faktsikt, fast drygt att koppla ut och in batteriet hela tiden,, så får vänta till en ny, (sen att jag har den på avbetalning) menmen... man lär sig av sina misstag<3!

Nu ska jag snart se på the walking dead, med lite choklad, pusspuss<3


ge mig den där!!!

iphone 5 lr 4s?
 
Själv så tycker jag att iphone 4s är snyggare i design, men att iphone 5 har bättre prestanda än iphone 4s! :) så ja, jag klurar än, är dock inte så sugen just nu på en ANDROID, eftersom min pajade!:)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: