heejj

hej välkommen till min blogg, har blivit sjuk..varit hemma från praktiken måndag, och idag, har fått något som kallat ögoninflammation, underbart.. eller verkligen inte, sen så känner jag mig väldigt ensam just nu, för ingen vill komma och hålla om mig, så kom gärna hit, så kramas vi, Idag har jag inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt, varit ut en sväng. kollat in våran snygga saab vi har på gården, alldeles ny! wiihooo!

sen, nu ikväll, blir det väl att se film som ser bra ut, alla får ha ett gött liv, medans jag sjukar..ännu mer. Snart tar jag studenten, känns förjävligt, men ändå, hmm spännande frågetecken?
blir väl plugga körkort när skolan är över, och försöka ta tag i det.. PUSSS
 
verkligen, verkligen, försöka ta tag i det, har sagt det ett antal gånger nu, men kommer ingen vart, vet inte vilken trafikskola jag ska gå i, får väl dra dit med vicky lr ngt.. peace bree!!! <3 <3 
 
1 jennifer skriven

Alltså jag hatar iphone och dem har verkligen varit sämst, men nu har jag tittat o klämt o kännt på iphone 5 så har dem kännts mer stabila och som du säger bättre glas .. men eftersom jag vart så anti mot iphone så gör dig mig tveksam endå .. så när jag bestämt mig jag vill ha en så ändrar jag mig i samma sek. Vill inte köpa nått som sen kanske verkligen va skit? Sen gillar jag dock inte meny systemet men endå man kan göra mer med en iphone än en android , så d gör mig kluvven alltså.

Svar: Jag, tror det, inte säker..jo (glaset), jag har gått och varit samma som dig, ska jag elr ska jag inte? vad för dig, kan man göra med iphone som man inte kan med android,:)
Elin Johansson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: