Friday

Hej fredag! 
Asså måste få gråta ut här. 
Fattar ingenting, varför varför? 

När man är tsm ska man kunna vara överens om saker och ting, ist för att bestämma saker och ting själv, utan att komma överrens med tjejen/killen. 

Sen att man bor 10 mil ifrån varandra har man ännu mer rätt att bestämma tillsammans, och absolut inte ta allt över sms! Fattar ingenting, känner mig helt värdelös inte fan vet jag? 

Vad tycker ni!? 
Hur skulle du gjort om ni hört något från flick/pojkvännen om att han vill hitta på ngt med någon som just bor i mitt samhälle, och han/hon skulle fara dit för att vara med henne/honom?  Ist för dig? 
Och sen skriver han/hon det på sms och säger det utan att ens snackat med dig om det? 
*jag tycker att man bestämmer sånt tillsammans för det är faktiskt till mig hen ska. Å man pratar med varandra inreal! * ist för att såra mej! Man känner sig helt chockad! 

Pusshej 


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: