9 juni

Hejhej! 
Sitter å väntar på en polare på sjukan, helvete min rumpa har domnat :p sockerdricka... Hahahah. 
Jaja man får iaf, göra ngt:) genom att lyssna på musik.,de e najs det,,
Sen e man hungrig å, men måste man ha mat varje dag ? ;p haha 
Jaja, 
Fett knas dag, vaknade upp först 07:50 då jag hade ställt klockan på. Å skulle hinna med 08.26 tåget från hörnefors! Men det som händer, är ju att jag försover mig till prick nio, tvär vaknade för tänkte att det var ngt som var fel å det vare ju, att klockan inte ringde något mer! Fu., så var tvungen att bara ge mig iväg, på spurt.,

Sen när jag väl sitter på bussen på väg hem, från dagen nej då vare bara att plinga sig av- busschaffören vart lite små arg men inte så jätte :) han ba- du vet väl detta är ingen lokal buss! Jag ba jo jag vet, men jag måste verkligen av, förlåt! Han ba det är lugnt :) så lite stressigt idag men har funkat, har fått skriva med min pudding iaf <3
Hihi:) 

Aja. Ha en bra kväll. 


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: