28 maj

Tjenna tjenna:) läget bro's ? 
Jag jobbar å åter jobbar, skönt osv. Nja har grym magvärk tror jag spricker snart! ;) höhöh
Nämen. 

Jobba 3h till sen slut för idag! Skönt som fasen! Kan jag lova, då blir det hem å vila sig. Sen ringa 
:D han gick nyss å la sig :) 
Höhö
Sen blir det inger mer ikväll, iguess. Sen imorgon är man ledig skönt som snus, då ska jag in till stan å shoppa! ;) det är najs det. Haha blir dock 930 kr fattigare eftersom jag ska handla nytt busskort! Men det äre värt! Åker hur mkt jag vill in till Umeå, å inne i Umeå! Så det är det värt! :* 



Fett skärmande bilden är! Ser ni i den omringande röda linjen, en liten flicka! Å nej har ej lekt fram den, för några nätter sen så spökade mitt element, oxå. Ursch! :) 

Alla få ha en bra dag! Puss! <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: